Tuesday, September 09, 2008

計劃旅行。(1)。

找朋友仔問去旅行的價錢。我本身一無是處,唯一的優點,是我有一本電話簿。

說出了我的意願,朋友說一會兒回覆我。不出兩小時(真的很快),他在電話中跟我說,乘中華的航機,住四星級的酒店,五天四夜,一人三千港幣(!)。吓吓吓?!(這也是你們的反應嗎?三千喎!好驚!)

我支吾以對,於是有了以下的對話:
友:我幫你慳錢呀,咁樣成個旅程都不用一萬喎。
我:嗯,中華呀……
友:係呀中華呀,都OK架,你唔係未聽過,中華墮機率最高呀嘛?(他真的超衰)
我:我就係知道。唉,如果我同你去,咁梗係無所謂啦,搭中華,住賓館都無所謂,最緊要條條大路通陰間嘛。但家下我同父母去喎,有無些好選擇呀?
友:我點知你唧,你想豪呀原來。我仲本來想幫你慳錢嘛,得得得,我再幫你問cathy啦。

+++++

因為買不成2.55,就拿那些錢去旅行吧。