Wednesday, September 10, 2008

我們如此地對待朋友。

跟thomas西先生,提到這個週六去當義工的時間及地點。

今年年頭,我也說過,今年(及以後)要做多點有意義的事,沒有時間,就捐錢,因為幸福不是必然的。我也許太知道自己了,因為時間,我真是欠奉的。時近中秋,想到該出多點力,去回饋社會,前陣子答應了某組織內的朋友,去當義工,派月餅給獨居,兼有自殺傾向的老人家。朋友是個熱心的大好人,今年頭開始,一直服務著該機構(一間具有舒緩老人家情緒困擾及自殺傾向的自願機構)。也時常拉攏身邊的人,去當義工。她,是鼠小姐。 

由於鼠小姐是在我們圈中的活躍人物,也是一名烏龍百出的人士,口賤的西先生,與我有以下的對話。阿彌陀佛。

西:唉,你知亞鼠佢幾烏龍啦,陣間去探亞婆,亞婆話口渴,佢會行行下仆親,一杯滾水淋過去架喎。
我:「哎喲,後生女,你做咩淋我呀,辣死我咩?」(我在扮老人家聲囉仲)
西:跟住佢咩亞婆落街睇醫生,點知又碌左落樓梯,等亞婆爆晒缸。
我:「呀,後生女,我條腰呀……」(頂,我又在扮喎,我與西先生是否天生的一對賤人呢?)
西:亞婆都爆晒缸,流血不止就死咁,亞鼠仲唔知係因為自己囉。
我:(狂笑不停)(咩事呢我?!)

+++++

西:喂,我覺得呢,亞鼠應該係成間中心裡面,令老人家死亡率最高既義工囉。
我:(狂笑)你好衰呀把口(但我心裡,也如此想囉……)
西:我估佢地耐不耐要開個d檢討大會既,例如跟開邊個老人家咁,當隔離simon跟果幾個老人家,近況都會寫住:「公公身體幾好」、「婆婆近來好開心」、「公公腳患已痊癒」咁,但亞鼠個牌,係個個case都寫住:「已死亡」、「已死亡」、「已死亡」咁囉。
我:(笑到停不了,流晒眼淚)
西:跟住組長會問,喂,鼠小姐,點解你個接手個d老人家會咁架?亞鼠就答,「其實無咁易死架喎,我都唔知點解我一接手就變成咁……」
我:(同事經過,看到我笑得如此狂,好驚)

+++++

說笑而已。其實鼠小姐,真是頂級的好人,我們都以她為榮呀!