Wednesday, September 10, 2008

我是伙頭智多星。

中午,我又以敢死隊的雄姿,再點「越式雞翼檬粉」。這次換了另一間食肆,味道不差。可惜,那種酸酸辣辣的汁,給的太少,不到一會,已被檬粉索乾了。嗯,只好想想辦法。

就在此時,吾友thomas西先生致電我,談完正事後(我們都有正事談,竟然!),我叫他猜,我用什麼東西來代替那酸辣的汁,淋向雞翼檬。
西:滾水呀?(因為以前他看見我進廚房炒菜,那真是碩果僅存的一次。而那次,在被油彈到幾乎開花的我,情急智生下,盛了一大盆水,倒進鑊內(!)(好爆囉其實),才得以控制局面。自此後,他就認為我煮什麼,都會倒水進去,來抑制突發的情況)
我:唔係呀。
西:唔係可樂呀?!
我:再爆d!
西:哇,你唔係倒今朝飲剩杯奶茶落去呀?all死你呀。
我:(狂笑)接近啦……
西:你淋咗d薯片落去呀?(西先生知我好愛吃薯片)
我:開估啦,是「豬腳薑裡面既薑醋」呀!
西:哇,咪黑晒,好似條條大路通陰間咁?
我:………