Saturday, September 13, 2008

一起做義工去。

常有做義工的機會,但能與朋友們一起去做義工,卻是頭一次。這個下午,我們將會去派月餅給各區獨居老人。自稱火車頭thomas的西先生,為了這事,興奮莫名(留意:不是去做義工讓他興奮莫名,而是,與我一樣,能跟喜歡的朋友們,一起去做義工,才讓人興奮莫名)。

裝。束。
西:喂,明天要著咩架?
我:哦,有指示架,上身著白色衫啦,否則中暑都似。
西:咁下身呢?
我:著四個骨褲囉,到小腿個種呀。
西:吓?我邊度搵條咁既褲呀?!
我:質料仲係要登芯絨喎,而且要係褐色或者墨綠色,最貼近大自然。(唔核突我都唔叫佢著!無錯!這就是好朋友了)
西:吓?!?!?!
我:咪講咁多啦,你拿拿聲去買啦,係咁。

月。餅。
西:喂,明天派月餅呢,係一個老人家一個,定一盒架?
我:唔知喎,到時上頭會有指示啦,做咩咁問呀?
西:無,如果我見好味,都想拎個唻試下唧(!)。
我:$%^&@#$%^&(&()$%^&()_。

趁。火。打。劫。?
我:個d婆婆呢,應該將私己呀金器呀,仲有假牙放晒落d舊鐡罐喎,個策略就係咁既,我呢不停同佢地傾計,引開佢地注意力,你就去搵床下底個d鐡罐,你唔怕污糟丫嘛。我想睇吓個d假!牙!呀!
西:都得。咁d錢我要囉。
我:…………