Wednesday, September 01, 2010

與西對話。

九月的週六及日節目,看來排得滿滿,不過最萬眾期待的,似乎是中秋過後那個週六的燒烤大會。繼上次的「埃及之夜」後,不知今次會否又來搞搞新意思。不過,中秋過後,大家應該只會帶來吃剩的月餅吧?(我只想吃咸蛋黃!)

今早與才俊談電話,他說,唯一的請求,是該次的抽獎,請大家不要再拿舊有的東西循環再抽。

唉,沒法子,當你抽到snoopy水杯/唔等駛擺設/大英帝國整套VCD等等時,難道你會任它留在家中嗎?唯一的去處,就是等下次,拿出來再抽過哦。

我將才俊的請求與西先生說起,他的反應很激動………

西先生:哇,邊夠佢兩伉儷毒先?我地只係抽埋D嘢令人一肚氣,但你記唔記得上次BB拎D過期「金莎」俾大家吃先?個D簡直係吃到人一肚菌喎!你評吓理勒!
我:咁,你又岩。

+++++

提到才俊是個I.T.狂熱份子,城中任何最新的科技玩意,他都要第一個擁有。
我:喂,你估BB會唔會燒嘢食,都帶埋部I-PAD出唻呢?
西先生:梗係會啦,如果你送個I-PAD腰包俾佢,等佢可以索部I-PAD在條腰度,佢就最開心,因為真係實用丫嘛。
我:………咁我諗諗………。(馬上聯想到那個畫面,I-PAD很大部的哦,繫在腰間,會不會很爆先?)

+++++

談到燒烤之夜有什麼遊戲可玩。

我:不如玩踩波啦,好耐無玩過,好刺激呀!(這種原始的小朋友遊戲,其實久不久玩一下,是很刺激好玩的)
西先生:好啊!我一定插好多釘在對白飯魚,拮爆晒你地D波囉。
我:不如夾個獎金係五舊水啦,邊個係最後勝利者,邊個獨得。
西先生:哇肯定班人今日收工已去咗練習。
我:(狂笑中)………喂你提議吓仲有咩遊戲啦。
西先生:耍盲雞囉。
我:好玩喎,用條棍不停狂打耍盲雞那位仁兄個頭!
西先生(喪笑):係呀,係咁用狼牙棒打濕佢個頭囉。佢一除低條手巾,我地就散晒。

好無聊。應該那天晚上,更無聊。