Thursday, September 30, 2010

小呼籲。

西先生叫我幫他呼籲一下,請問誰人的家裡,有不要(或正準備棄置)的電腦螢幕呢?他現在急切地想要一台,當然不是壞的哦,是還能用的。尺寸不拘,他會親自來接收。


幾段無聊對話如下:
我:咁你要唻做咩先?
西先生:你咪理我啦,快d幫我呼籲吓啦。
我:你係咪拎唻幫人先?
西先生:梗係啦!(這位先生,往往為了目達成,而不擇手段!)
我:得!你一句話幫人,我就唔幫你呼籲,如果你係用唻害人,咁我先幫你!
西先生:頂你,我話幫人,咪即係等於害人囉,你明架!
我:!(又係喎)
西先生:你快d幫我啦,趕住架!
我:但你諗住害邊個先?唔係我吖嘛?!
西先生:梗唔係啦,如果係,我都唔會俾你知啦。喂,送佛送到西,你幫我一條龍服務,睇吓有咩人有舊mon啦。
我:送佛送到西,咁下聯係咩先?你俾個勁既我,我先幫你。(有完沒完呢我們)
西先生:送佛送到西,吃豬當係雞!
我:!(狂笑起來)
西先生(意猶未盡):送佛送到西,吃飯吃到去烏拉龜!
我:!!(咩事呢?!)
西先生(仲唻):送佛送到西,一齊打倒蘇志威!
我:!!!(夠!)

那麼,大家有沒有剩餘,但還可以再用的舊電腦螢幕呢?若有的話,請電郵我。謝謝幫忙。(西先生會將那螢幕,送去老人中心)