Friday, June 06, 2008

人到中年都好懨。

午飯時間,也是西先生最活躍找我的時間。近來的話題,不外乎都是叫我介紹女孩子給他認識。其實這種請求,大大話話都說了幾年,大哥我又不是淫媒求求你放過我好不好?

話題由介紹女朋友,扯去我們共同認識的某位女子:
西:喂,唔怕架喎,你唔駛驚後果架喎,如果個女仔唔好,我唔會搵你負氣架!
我:吓?!(頂吖,介紹給你難道我還要包你生孖胎?)
西:就好似亞xxxx咁,我有無搵你報仇丫?
(註:xxxx是我們的一個共同朋友,日航空姐來的。當時西先生與她擦出愛之火花,我們全不知情的。但好景不常,他們極速玩完,而且還有點不歡而散喔。亞們。)
我:哇,關鬼我事呀?你同佢拍拖你既事,你自己揀架,又唔係我迫你。去死啦你仲要搵我尋仇?
西:其實你都幾唔話得丫,將佢由地獄帶唻人間。佢明明係地獄使者唻架嘛。
我:!……………(好明顯,西先生對此位女仔,還有萬千的恨啊!唉)

再由那位女子,扯去他的揀偶要求:
西:我好簡單咋,一句:正常得架勒!
我:何謂唔正常先大哥?
西:我唔要肥牛(大大隻那種);唔要暴龍;最好唔好煩啦(西先生有位前女友,據聞頗黐身)。唔駛太靚,但起碼可以帶出街丫大佬,你之前介紹俾我個d咩唻架?!去打越戰呀?
我:無無無無無無呀,你自己搵啦。

由揀偶條件,談到我們的朋友:
西:咪咁啦,其實好似亞鼠咁,我都ok架勒。
我:亞鼠?!佢高過你架喎。
西:有無d同亞鼠咁上下級數,但矮過我架?
我:你直頭搵亞鼠啦,咪再煩我啦頂。
西:咁你即係叫我同亞鼠搞婚外情唧。
我:(狂笑中)唔係,你地個d唔叫婚外情,你地個d叫「真愛」。
西:即係神既眼睛係雪亮既,只有我地既戀情先係真愛,俗世既眼光無需理會咁呀?
我:係!

然後呢,西先生的牢騷就來了。是不是人到中年(尤其男人),去到某個階段就會常發牢騷呢?西先生開始抱怨,說現代的人愛自圓其說,明明是婚外情,又說什麼相逢恨晚(關鬼我事呀?);又說現代人只著重包裝,像我如此惡毒的女子,但還竟有那麼多人喜歡,但像他那麼宅心仁厚的男子,卻沒有女子為他付出真愛云云(想點呀大哥燒埋我?!);還埋怨這個攻利的社會,又說自己待人好,卻得不到回報……。我開始不耐煩起來,吃飯時間才一小時的我,好想快快填飽肚子後,睡一會小覺啊!我有點不客地說:你真的好懨悶!簡直像個撈不起的中年老油條囉!

「喂,你咪再埋怨啦,你快d打938xxxxx啦,會有條中女服侍你,聽你訴心聲架勒!」我催他快掛線,打給亞鼠小姐算了。(後記:西先生真的打給了鼠小姐,而鼠小姐事後在電話裡,狂罵我沒有人性)