Monday, July 20, 2009

無聊對話。

今天與西先生談電話(我最近好忙,中午他致電來,我都惡狠狠地掛線),我跟他提到才俊,我說,喂其實bb真的好sweet!(我們私下叫才俊做『bb』的,別問為什麼,是個謎!)西先生問有什麼事情激發起我這個想法………

我:總之bb就係sweet啦,好心你學下佢啦,咁樣女朋友先會lum架嘛!
西:得啦(好晦氣)!總之家下佢就「sweet sweet bb鴿」啦!
我:無錯!你係「shit shit 西西狗」!(不知何解忽然想到這個稱呼)仲係最衰個種流浪狗呀,在街吃垃圾個種。
西:哇,咩事呀?!我有好多讀者架喎。點呀,近來d讀者有無寫信俾你問候我呀?
我:無喎!以後我都唔會再寫你啦,費時啦。又無言論自由。家下我係PACO LAI。
西:吓?!
我:PACO呀!金牌經理人呀,我係PACO LAI呀!
西:咁我係古巨西?你要雪藏我?!
我:係!總之家下係你既終極雪藏,以後你會無晒人氣,我唔會在個BLOG度再提你。
西:@#%&#%&(!@#%&()#%&(#%&()@#%&()。