Thursday, December 16, 2010

公司小事。

今天在辦公室要完成的偉大工程,簡直有點破天荒。可惜的是,不能公開在這裡寫,否則我會死得好慘烈。

拍檔留守到最後,大家並肩作戰。當然,我又一邊做,一邊口出怨言。拍檔也好不到哪裡去,雖然勤快地做著,但口裡也唸唸有詞,「唉,我好想死囉,好灰呀頂!」她不停地說。我則不停地妖妖聲,間中夾雜粗口。

拍擋:你睇吓我,簡直係火雞中既老鼠呀!
我:吓??
拍檔:咁我忙到騰唻騰去吖嘛,咪似老鼠囉。
我:咁點解要係火雞內呢?
拍檔:夠大丫嘛,又快到聖誕。
我:屌!(好粗口)

(不過我想說的是,今天的偉天工程,我將於下週的xmas gathering拿來跟好友們sharing!)

+++++

某Sales Director今天上來辦事,我一見他就叫,「明哥!」(分明是玩嘢)他馬上撒熟地回應我,點呀zoyee姐。後來閒扯了幾句,我想打發他走,就說:喂,辛苦晒(記住,當有人想結束對話時,其實會以這句來暗示的,信我!)。

明哥:哇你d口吻咁似你老闆既?
我:咁跟官咁耐點都學到嘢既(之後自己就狂笑起來)………
明哥:哇你………
我:得啦得啦,你走啦,咪阻住晒!(我真是仆街來的,這樣對同事)