Sunday, December 12, 2010

與父母飲茶。

期間閒聊:

我媽(好豪地說):聖誕節我拎一千蚊出唻,我地出去吃!
我(以極不屑的語氣):亞姐,聖誕節出去吃飯,一個人起碼都要600-800蚊喎,聽清楚,係一!個!人!喎!(加強語氣)
亞媽:吓咁貴架?!
我:梗係啦,好心你有時間就睇下飲食雜誌啦(!)。
亞媽:咁我地喺屋企吃啦!

果然,是個識時務者。

+++++

剩下一條帶子腸粉,我向來喜歡吃,不過今天中午有點飽,實在撐不下去。後來我媽自告奮勇,挾到自己的碗裡。

我:要吃又唔早d吃,家下都凍晒啦。
亞媽:我點知你唧,以為你吃吖嘛。
我:咩唧,我地d文化一向都係鍾意吃咩就搶架啦,駛咩等唧。
亞媽:…………………