Tuesday, March 03, 2009

「唔吃又吃,吃又唔吃」系列。

我那些朋友們,真是超級忙的。有人是不停站地飛來飛去、有人接了指令就要馬上行動(去扮嫖客掃黃)、有人要去展銷場地促銷巨鑽,等等等等。於是,即使是十年前約下來的約會,都不能作準,是會隨時取消的。唉,你說我多沒有安全感。

原訂下週二的飯局,忽然因為有人要飛北京,而取消了。那麼找哪天代替呢?是!後!天!即星期四。
我(在電話中通傳大家):喂,改了後天吃呀,下週二bb不在香港,要去北京開會呀。
西:佢去水立方裸泳呀?
我:唉,你咪賤口啦,點架你,得唔得呀?
西:星期四我要返夜班喎………。
我:$%^&(#%^#3&()#^&$#%^&#()^#&()_+。

我在電話的一邊,歹毒地說,假如你不來,那麼今年你的生日,我們也不會幫你慶祝啦,等你一個人孤獨地過。
西:哇搞錯呀你!家下要改期既又唔係我,關我咩事呀?次次ad-hoc我唔得都插我,但點解要改先?我明明請左假嘛下個星期二,家下又改後日,咩事先?………(一輪嘴急搶攻)………
我:我唔理!!(然後掛線)