Thursday, March 05, 2009

蛋 糕。

電話中:
我:點呀你今晚,到唔到呀?
西:我盡力啦,但可能要九點過後喎。
我:咁岩啦,唻吃蛋糕啦,今晚既壓軸,係YOKO手整既胡蘿蔔蛋榚!
西:吓?!咁有無OMEGA 3架?
我:………應該有。而且仲可以清清大家腸胃(!)。
西:明晒!

+++++

西:咁今晚吃咩呀?
我:唔知喎,無訂位喎,CA話邊間似樣就入邊間嘛。
西:咁可唔可以唔在SOHO吃呀?咁高。
我:SOHO好呀,咁黑切蛋糕先好,睇唔到係橙甘甘。
西:咁又係,咁有無OMEGA 3架?


究竟為什麼西先生那麼想吃omega 3呢?

+++++

電話中:
V:YOKO今晚好似整古古力蛋糕喎。
我:唓,我想吃胡蘿蔔蛋糕呀!
V:佢之前問過我想吃咩味道。
我:吓?點解係問你,唔係問我同BB架?
V:………我話想吃古古力,又唔好太甜囉。(頂佢丫,只顧著自己喜歡的口味)
我:但我想吃紫菜味蛋糕喎又。
V:紫菜係人都識整啦,求其側幾塊紫菜落個蛋糕度咪得囉。
我:唔係呀,人地會好用心咁將D紫菜加埋麵粉一齊攪拌架。
V:你會嗎?
我:…………………