Thursday, November 13, 2008

H&M後遺症。

雖然我沒法請假,但卻真有好多人請假(?)去了H&M。我的網/朋友仔SHARON,今早一早傳我短訊,是這樣的:「條!一件都買唔到,好唔掂架!」(我深信那個「條」字,是粗口來的)。

後來她回到家,又傳我電郵:
「elements算無咁多人, 前面只有百幾人. 第一輪都入到去, 但波波點無哂, 褲無哂, 重有乾濕褸, 雙色長袖有xs, 但車得勁渣!! 最終我只買到一支香水. 晨咁早起身, 家陣好眼訓........」
「正所謂炒佢老味咩? 咁既質素都炒得起?? 果件乾濕褸d鈕真係人見人打架! 咁多件之中, 質地算最好喇, 但都要$1800, 我寧願比多d錢買其他咯~我後尾放棄我果堆衫, d人好似金魚食面包咁圍落去搶呀~」

嗯嗯,不出我所料,看圖都知那件乾濕褸的鈕,很削。

+++++

繼續有網友傳我電郵,我這裡成了報料熱線。

HENRY的電郵:「黎施主..剛剛去完 H &M...有點想打人的感覺察囉..全場靚仔/炒家/師奶等等...最尾比我見到見純白色男裝 shirt..一拿上手...差d 血水都噴埋...d 料 / d cutting..完全似係超求其..最精美反而係個price tag...都係你有先見知明...早知呢d 野無好結果....」
(好慘呀他,連血水都噴埋!)

欖的電郵:「zz:我個 frd 係 elements ,五分鐘已經無晒貨啦,哈哈哈」
(我懷疑欖的朋友,就是炒家囉其實!)