Saturday, December 08, 2007

神愛我們。

bb 說:morning !!!
zz 說:我想講一樣好shit 的事情
bb 說:講啦...關於邊個
zz 說: (講講講……)我覺得好shit 囉
bb 說:唉...咁都系冇法子啦 (教教教……)
zz 說:明明明. 只係覺得好shit
bb 說: 唉
zz 說:希望哩d shit 既時刻快d 完結. 亞們
bb 說:AMEN
zz 說:我以後祈禱, 可否只講哩句呢?
bb 說:SHIT 呀? 主呀..... 唔好比我咁SHIT”
zz 說:希望哩d shit既時刻快d 完結 <===== 神會點呢
bb 說:打救你囉
bb 說:或者打7你...
zz 說:...................因為我係L 樣?
zz 說:夠勒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bb 說:好啦