Tuesday, December 04, 2007

與西對談。

咳咳………有人問起自稱火車頭的Thomas西先生。其實他大哥依然天天有找我,早上八點一通電話,中午十二點一通電話,再加上黃昏六點一通電話。我想,假如有天我突遭意外,離開人世,最難適應及重投生活的,是西先生吧。

今午他一致我,馬上在電話裡大叫「松鼠仔」(他對我的暱稱,但這種暱稱,可以因應他的心情而隨時轉換,有時他叫我「牛頭蛇」,有時他叫我「怪腳蟲」,或者「鯊魚雞」,總之都是動物加昆蟲的混合體。也試過他一開口就叫我「華華姐姐」的,那天我也可以肯定,他有求於我)。他不停大叫「松鼠仔」「松鼠仔」「松鼠仔」,我呢,就不停地「吓?」「吓!」「吓?!」地回應著他,那個「吓」字,最後成了我倆的無聊對答的內容。

我:呀,你想唔想入「藝員特技班」呢?
西:吓?
我:無錯勒,就係首先要訓練咗你個聲「吓」先,我家下俾D不同情景你,你要表達出你既演技,但只能用個「吓」字。
西:好好好。(看來十分愛玩這種遊戲。唉。咩事呢?)
我:有深度既。
西:吓。(刻意裝出磁性的聲音,語氣像梁家輝上身,在拍「情人」一樣。)
我:做梗GYM既。
西:吓!吓!吓!(很大聲很有氣勢,像把二百斤的啞玲舉起一樣)
我:(已有點開始失控地狂笑起來,在公司喎)咁好疑惑既呢?
西:吓?~~~~(扮起小朋友來,聲音像小雞,像有十萬個問題想發問)
我:(笑得想死)咁見鬼既呢?
西:吓哇!!!(馬上裝出逃走的聲音)
我:(此際,已有同事向我投訴,問我「你係咪傻架?」)好,最後一個,係「柔情似水」既吓,咩聲?
西:吓~~吓~~吓~~ (頂,他在唱鍾鎮濤的「表情七日情」呀!!)
我:(爆笑而亡)

+++++

期間提到他的升職試,他說好灰呀,今年應該升職無望了。
我:有幾灰呀?
西:似紙紥公仔咁囉。
我:唓,咁有幾灰唧?
西:俾人拎去燒喎,仲唔變灰呀?
我:妖,係喎。

+++++

掛線後,同事說懷疑我精神失常,要報警………。