Sunday, June 07, 2009

怪味試吃大會。前奏篇。(3)。

zz 說:yoko 咪send左個email俾我地,佢好認真呀
v 說:系呀,我睇緊佢電郵
zz 說:咩事呢大家
v 說:好驚,我都系咩都唔好整,有咩事我打 999 同陪你地去醫院,我系唔會食, 我要保持清醒,你地有咩突然事, 我可以幫你搽油!我帶定白花油好無?
zz 說:頂!!你好絕,我會將哩段說話, COPY上BLOG
v 說: 問題系,YOKO 系真系會整那些提意既怪食物,你永遠唔會知蝦醬啫喱同麻婆豆腐布甸溝埋後會點囉.可能你地個個都肚痛
zz 說:咁你又有道理.................(我都有少少擔心!!)
v 說:我就系幫你地搽油那個,點都要有個人系無事既(場務)
zz 說:................................(可唔可以交俾我呢哩個任務?)
v 說:一陣有人嘔白泡咁點算,你話我系場務嗎 ... 我一定會做好我份工!
zz 說:#$%^&@#$%^&(@#$%^&@#$%(


(後記是:亞V小姐呢,在選址方面,真的揀了好些就近廣華醫院的CAFE。我想問,她是否玩嘢先?!)