Thursday, May 14, 2009

試食原因。

在茶水間,有這樣的一段對話。
我(進去沖茶),同事跟我說:喂,有雞翼吃呀!(介紹一下這位同事的背景,她就是前陣子給了我一大盒膠水,叫我不要再煩她那位)
我:好飽呀。(已是第二個同事叫我吃雞翼)
同事:d醉雞翼係xx親手整架,你試下啦。(註:xx是樓上部門的一位靚女同事)
我:咁要試下喎!
同事:梗係啦,整得唔好吃,可以用粗口鬧佢丫嘛!
我:!!!!!(完全沒想過會是這個理由啊)
同事繼續補充:你都不知xx幾咁爛口呀,成日受左氣,都落唻爆粗架。
我:……………………………………


OK,我們同事間,其實好相親相愛的,只有相親相愛的同事,才會真情流露不會虛假造作吧?!