Monday, May 25, 2009

怪味試吃大會。前奏篇。(2)。

超認真的yoko,傳我這個電郵(無錯,即使幾熟的朋友,但我們日常的溝通,也是以電郵的!明明撥個電話談談就好,但偏偏我們愛這樣,非常難明的舉動啊。相信我們的嘴巴會漸漸退化到,好像金魚那麼小………)

「蝦醬啫喱 , 蝦醬加魚膠粉,加蝦米或切粒大蝦作饀.
咖哩心太軟 , 咖哩會加cream 然後雪成粒狀,再放進古力蛋糕中一起焗…但這款要即焗即食才有心太軟的效果.
魚香茄子拿破崙/Pie , ----------只用茄子, 因為唔識買魚香咸魚 , 拿破崙Pie底制作較繁覆.
ZZ提議 - 紫菜mousse cake
yOko – 吞拿魚cheese cake, 飲品---土豆古古力冰 (薯仔汁….超青草泥味,我俾我阿母飲,佢飲完之後就叫我以後唔好再整俾佢,因為好難飲, 但薯仔汁是勁有益的飲料,有人覺得佢難飲會加蜜糖,)
這是我看過email其中的幾款.看看能不能.不會全部整晒的.你地睇下合唔合
yOko」

yoko的母親好慘呀,如果我有這樣的女兒,真的生不如死。大哥,天天都要冒著肚子痛的危險,你不認為好慘絕人寰嗎?