Tuesday, May 12, 2009

真 相。

zz說:如果有人三九唔識七俾帖你,仲有埋相,你會點?
P說:唔會有人夠膽咁做
P說:i mean 比我
zz說:因為你係惡女??
P說:知我實屌到佢反艇
z說:咁我可能太良善
P說:有相 ok, 但三九唔識七就最大惡極
zz說:係囉!!!
zz說:你收到會點呢d相
P說:睇完就算 lor
zz說:只係咁?!?!?!!?
P說:唔係點?
zz說:搞錯, 你竟然無想過去懲罰哩d人
P說:我之前諗住結婚, 影完的相都有曬左一堆呢的卡夾落的帖到比人喎諗住
zz說:吓!?!?!?!?!?!?!?!? (頂!)
zz說:會俾我嘛?
P說:咁個 package 有送呢的卡嘛
P說:加上你自己實覺得自己影得靚架啦
P說:同埋影一輯結婚相咁撚貴
P說:唔比多的人見到好蝕
zz說:你有無諗過俾我先?
P說:如果請你飲你實有帖 ga, 有帖咪有相 lor, 我之前都話請你飲 ga la
zz說:係喎!!! 得, 明晒!!