Saturday, May 23, 2009

怪味試吃大會。前奏篇。(1)。

接二連三地,收到大家的來信,提議著「怪味餅試吃大會」的甜點。有些確然好創新,有些也分明是想向死神挑戰的,怪不得西先生只有一個請求,他說,最好挑間近「廣華醫院」的cafe。

簡錄一些讀者信給大家看。

Kiko:
蝦醬啫喱
咖哩味朱古力
茄汁豆腐cheese cake

Carol:
哇!!好期待YOKO既既怪味甜品呀!我好好好想參加呀!!!我平日自己都會整有毒既餅俾人食,自己試食得多,百毒不侵的啦!我提議:
1)酸辣湯味布丁
2)去骨三杯雞曲奇(最好做成三杯雞形狀)
3)西芹MACAROON(如果整呢個,我想留一件俾我個著青BB褲子既朋友仔食,佢最愛綠色野)

(zz按:請留意她那句『平日自己會整有毒既餅俾人食』!咩事呢這位施主?!)

Sharon Wong:
我對果個麻婆豆腐布甸好有興趣呀
我建議整蝦醬CAKE/COOKIE
或者叉燒批

Wendy:
蝦膏CAKE!
青草pudding!
珍珠奶茶味炒飯!

(zz按:青草布甸?即是叫yoko一大早去維園剪草先?那裡的草最新鮮喎。)

Ceci Yiu:
我亦建議yoko小姐可以到重慶大廈買最地道的咖哩來做咖哩心太軟,應該實肚痛!

(zz按:咖哩心太軟!!!ok,我看完這個提議後,馬上幻想,那些咖哩流出來時,會好杰嗎?………我想死囉這個甜品!)

Rose Tong:
之前睇過一個blog...日本原來已經有賣呢類怪味甜品:
- 豬扒飯布丁
- 燒魚菓子
- 嫲婆豆腐布丁
- 啤酒味果凍

Gear Chan:
a. 發財好市tiramisu
b. 魚香茄子拿破崙
c. 芹菜鮮蝦忌廉pie

(按:這些擺明是中式餸菜mixing甜品啦!你想做死yoko嗎?無人性呀你)