Wednesday, May 06, 2009

對 話。

忽然記起那天喝中茶的其中一個話題。大家都知道才俊幫某報紙寫稿的,每週交千多字,全都關於體育。西先生與才俊先開始討論如何寫一篇先聲奪人的體育稿,後來演變到,西先生托才俊介紹他去寫稿(!)。

西:你睇下有咩門路,介紹我寫啦。
才俊:你想寫咩先?(才俊認識體育版與電子科技牌的編輯)
在座的人也爭相搶答:我想寫散文呀!yoko說想寫怪味專欄,介紹怪味食譜。V小姐又說也想寫………
西:寫體育或者電玩啦,我都有興趣。
我:唔好介紹佢呀!佢唔識字架,到時都係佢口述,我唻幫佢打咋!
V小姐:咪係咪係,到時你實好唔得閒。
西(反駁):咩呀,我識字架,我會自己寫!
V小姐:咁仲衰,你肯定三個字唔埋兩個字就打電話俾佢(指著我),問個字點寫囉。
我:之咪之咪。你咪介紹佢添呀,我斬你架!(恐嚇才俊)
西:你地好野!!!