Wednesday, October 15, 2008

Dr. Lecter。

八呎九吋男繼續引發迴響。現今猴擒的美少女,也真不少,不過「自動出擊」這個動作,我是非常認同的,因為幸運要自己來爭取,才顯得可貴。雖然,我實在不明白,敝站何時變了淫媒網站。

收到以下的電郵:
「喂有無攪錯呀!明明係我要你介紹先ga wor,因咩事咁多人跟風先!我唔理呀, 你要留返八呎九吋的dr Lecter 比我呀!仲有,無理由咁自私將潮男o既睡相拒諸門外嫁wor,咁,即係送到埋咀邊都唔食姐,咁,點好意思呀!一係咁啦,叫Chapman話我知Lecter到底幾點搭邊架巴士啦,我自己去伏佢啦 (你睇我幾紆尊降貴自得嫁!)。 仲有,呢d information你share比我好啦!你係我條針!」

+++++

我,原來已變了別人條針!那麼,chapman是否我條靚呢?

+++++

然後呢,八呎九吋男看到我們談到不亦樂乎,也禁不住電郵我。

「my pleasure to be a spot @ your blog J about chapman, that makes no 'hea' outfit for me, and no sleeping anymore during the travel haha.」

還特地傳我照片,以熄眾女內心的慾望。OKOK,誰想要的話,請個別電郵給我吧,我會forward給你的。

+++++

喂,不如我們組團去看靚仔吧!我想知道,自己的高度,能到八呎九吋男的什麼部位。脖子?心口?肚臍?……我是超級小侏儒啊!