Tuesday, October 21, 2008

補 充。

當口賤的西先生知道我去學圍棋後,嘖嘖稱奇。

西:喂,你玩個d圍棋,輸同贏係點先?
我:無架,帶埋架生去架,贏咗咪掹槍囉。
西:噢,即係「俄羅斯圍棋」啦。
我:……(狂笑)……無錯,係「俄羅斯圍棋」。輸左係賠命既。
西:邊度學呀你?
我:圍棋學院既教室囉。
西:噢,即係「恐怖教室」啦。話時話,你好地地去咩學人玩圍棋呢?
我:我想訓練到自己個頭顱大d呀!(頭顱喎咩事呢?)
西:哦,係頭顱唔係頭腦,我明。你想好似菲比C咁大呀?(註:菲比C是我們的一位共同朋友,頭部巨型……)
我:……(狂笑)……

+++++

李先生=西先生。是同一個排球男,大家不用忖測了。是關,能跟我有瘋狂互動的,其實除了他,別無他人。