Monday, October 27, 2008

從吃飯到前景。

下午時份,我們圏中的活動發起人致電我,問,這週三的火鍋在哪吃呀?我說隨便啦,去回上次那間「火鍋本色」吧。(又好吃,地點又便利,價錢合理,還想怎樣呀?)

接著,臨到下班時份,就火鍋的團體活動,發起人又致電我(頂丫我其實真的超忙,何解整天要問我火鍋去哪吃的事呢?難道我的生命及價值,就建立在火鍋上嗎?)她解晝說,自稱火車頭的thomas西先生說現在經濟不好,能不能去些便宜的地方打邊爐呢?

我(無名火起三千丈,強忍著不在辦公室爆粗):咩事呀?!家下日日三餐都打邊爐咩?咁都嫌貴?!打邊爐d料唔係恐龍肉喎,牛肉咋喎!
發起人:咩係囉,我幾想小爆佢呀。佢話一係去「小肥羊」,一係去太子,個度有好多好好味既火鍋店喎。佢又話唔想過海(註:火鍋本色在銅鑼灣)。
我:但我地人人都係港島人喎,佢唔係想連$3蚊過海費都慳呀?仆街丫!(我真的好爛口,像麻甩仔)
發起人:頂我都火滾,我話不如去大家樂一人一爐仲方便,又夠平,唔駛煩。亞西仲話哩個提議好!
我:……………………
發起人:佢又不停問我「火鍋本色」有幾好吃?我話d牛肉真係好新鮮,佢問係咪即場劏d牛喎!佢老味。………(我們是爛口二人組!)
我:………………………………………….
發起人:我無應承佢去「小肥羊」定太子呀,我話問左主席先。(註:主席=我?!我是格林Z潘
我:咪講咁多,維持原判,去「火鍋本色」。
發起人:得!係咁。

掛線後,我就想,經濟真的差成這樣嗎?連吃一頓火鍋都要刻薄自己?!不會吧老友。在宣稱經濟進入大衰退的同時,我們公司剛好在擴充業績,剛租了另一層的寫字樓(樓上),又大手買入好些辦公室的先進文儀用品,一份鐘可打印一千幾百張那種喎,有整個人那麼高的影印機喎……(ok,我是有點誇張),但總之我們在這個時勢,還有好明亮的前景。

畢竟,經濟怎差,有些行業都定能生存到的。
你可以不吃火鍋,但病了,能不吃藥嗎?