Wednesday, May 23, 2007

臨老學游水。


這個暑假,我們將會過後好充實,因為,我們竟然真的坐而起行,去報名參加了成人習泳班(!)。我致電去問詳情。

我:唔該我想問吓,個D成人習泳班呢,有無小朋友參加架?(因為我們實在擔心,會與那些小朋友一起學游水。那樣的話,我們會看來好滑稽……)
史丹福泳會的小姐:哦,無架,你放心啦,唔會同D小朋友一齊學架。多數係D十五六歲既青少年,唔駛擔心。
我:吓?!(仲擔心囉!咪俾佢地笑爆……)
史丹福泳會的小姐:(似乎聽得出我的憂慮)除左青少年,多數都係五六十歲既老人家唻架。
我:吓?!?!?!!?(內心狂爆粗)



結果,我們七月會去學游泳。(不知道長有蛙鞋腳的Yoko,會否比我們更快學懂呢?)