Saturday, December 13, 2008

關於聖誕禮物。

必須坦白承認,我一直渴望在聖誕節,收到一個水晶球,是可以搖兩搖,內裡漫天雪花紛飛的那種。這個微小的心願,已蘊藏在心,達二十年之久了!但無奈的是,這二十年間,我日盼夜盼的,真的沒一年收到夢寐以求的聖誕禮物。

好的,我明白了,幸福要自己爭取的!我決定主動告訴友人,我想要什麼聖誕禮物,因為我不想坐以待斃了!(是守株待兔吧?怎麼我常亂用成語呢?)

我找著機會跟友說:喂,不如你今年送個水晶球俾我呀,有雪花飄個種呀!……但唔好送細細個俾我喎,搖起上唻唔夠勁架!
友:吓??!
我:唔好送幾米系列俾我喎,你揀無可揀都唔好送幾米喎!
友:哇你.........
我:嗯,最好係浪漫得唻又充滿聖誕氣氛啦,我要求唔係好過份唧………
友:………得啦,你等收幾米啦。

我,好灰。看來朋友是不會送我的了。

請問,有誰會大慈大悲,滿足我這二十年來的僅有聖誕願望呢?