Friday, February 25, 2011

"潮洲犀牛"篇。

與西先生分享近來的事。說著說著,提到他近來很扯火的事,然後就不停在電話裡狂x。我說,今早我老闆都狂噬人喎。這位先生一聽到我這樣說,馬上扮出瘋狗的噬咬聲。

我:你可唔可以又扮我老闆,又扮我個被咬同事呀?
西先生(極興奮):好呀,你個同事叫咩名先?
我:Ringo囉。佢無咗隻手啦今朝。
西先生(開始以其稱王的配聲,來演繹出無辜同事被咬的實況了):~~~嘶!嘶!嘶!~~~(先一輪野獸的噬咬聲)……呀~~~唔好呀老闆~~~(ringo的慘叫,真的好神似呀!因為西先生扮到ringo是哭叫著的)………咯勒(明顯是咬斷了他的手)………呀~~~~!!!(大聲的嘶叫)………
我:……(在辦公室裡拿著電話,我又不能笑得狂,只好忍著,真的真的好辛苦!)……

+++++

他又說,剛請了個菲藉傭工,但怎料未上班,先懷孕(是僱傭公司幫她驗身時驗到的)。

我:咁你咪好灰?成盤計劃亂晒喎。
西先生:咪係!不過都好,起碼家下知咗,唔駛佢唻返工丫嘛,如果唔係陣間,由乜易佢話,Sir, it’s your son架!
我:!!!

+++++

他又說現在自己很好火。

我:咁叫潮州乜乜啦。
西先生:怒漢?!
我:怒漢都唔勁!
西先生:咁潮州西牛啦!
我:(狂笑)………