Tuesday, February 01, 2011

公司小事。

去了Marketing部門,同事跟我說,明天我們去飲茶呀一齊啦,我說好呀!她又說,喂點解你近來著衫求其左咁多架(哇原來有人留意我架?!)

我(死雞撐飯蓋):咩呀,咁成日要跑唻跑去丫嘛,仲邊有心情唧!
同事甲:咩呀?!以前你都要成日走唻走去架啦。
同事乙:咪係!你以前日日都著新衫返工架喎。
我:邊有呀大佬!無無無。
同事丙:係囉,佢家吓真係求其咗。
我:………你地咪理我啦!

後來閒聊了一陣其它的事,我就說,喂我返過去咯,但請留意,明天呢我一定會著到好靚!
接著同事們噓聲四起。

好的,心那句,我的確是隨便了。因為天氣冷,早上想賴床嘛,於是往往只有廿分鐘的時間給我準備上班,那麼緊湊下,如來佛祖都沒有時間裝身啦。但我可以對天發誓,我絕對沒有天天都穿新衣服回公司囉。我很慳儉的啊!