Wednesday, April 14, 2010

我是米妮托世!


「親愛的黎小姐︰


夠唔夠大先?我淨係整咗半個頭咁大之喎,我仲有布呀~~~~~

今次嘅橡筋唔係釘死落個蝴蝶度,因為可以俾你有唔同用法,而家咁呢,係俾你扮米妮嘅。見唔見到中間仲有一粒暗鈕?就係俾你淨用一條橡筋扮90後嘅~~~我係咪好體貼呢?你幾時去廸士尼唧?

我係屋企做個示範,效果都唔錯~~記得影相俾我睇喎!!!」


手作皇后Lee Vi受不了我們嫌她那個蝴蝶結不夠爆,於是昨晚連覺也不睡,徹夜趕製了這個送我!是今天親自送上來我公司!不過只是放在招待處,然後她就走了。連招呼也不打一個,怕被我斬嗎?………(其實大家都很體貼,每次上來都不動聲色,只是放下東西,就極速逃離現場似的。我記得有次Sharon買了好好吃的東西送來我公司,在沒有心理準備下,我一見到她,就馬上推她出公司,口中還唸唸有詞,「快d走啦你!係咪想我死吖無啦啦上唻搵我!?」結果是,這位小姐在被趕期間,還在不停喪笑。)

我看到這個頂級超大的蝴蝶結,心裡嘆為觀止。要是真的戴去「迪士尼」,會點呢?昨天古先生還跟我說,喂不如我們五月去迪士尼吖。嗯………我只想說,見慣風浪的我,是不會怕的!戴咪戴!!