Friday, April 30, 2010

納納雜。

這週很繁忙。主要為了公事。報稅的工作,這週內要完成,然後呈交去稅局。一間公司加一間工廠,三百六十五天裡有人離開有人初來報到,有人做了兩天就走、有人被忽然辭退、有人走了又回來、有人的資料匣不翼而飛………總之支離破碎地一灘東西,要在今天趕起,送去稅務大樓。故此,這週都活在陰影裡,覺得自己隨時會暴斃。

下班後已累得不似人形,火速回家,謝絕一切約會。有人問,喂你被人禁錮嗎?何解變得那麼深閏。

回到家也好像很忙似的。不停地閱讀,又要練琴,又要看影碟(這週重看了Gloomy Sunday)。平均上床入睡的鐘數,兩點(!)。好像這週有個晚上,四點多才睡。

今天終於把工作完成。

+++++

西先生依然常致電我,可是這週實在忙得交關,有時午飯時間都在工作,所以也沒怎應酬他。今天他大哥又致電我:

西:喂,我想約你星期日睇戲喎。
我:吓?!我星期日去聽蕭邦喎。
西:蕭邦?蕭邦生雪呀?(這條友好賤!)
我(開始不耐煩起來):唔係呀,演奏會呀。
西先生:乜蕭邦會唱粵劇咩?咩演奏會咁巴閉呀?!
我:你咪理啦,我唔得閒啦總之。
西先生(楚楚可憐):唉,咁我點算呀?一係你幫我公開呼籲吓有無人想同我睇戲啦,星期日呀,鐡甲奇俠2呀。
我(心諗,我是文藝中女嘛,怎會喜歡看這類電影呢?)(但我有看第一集喎……):係咪要著到成個鐵甲奇俠咁唻架?
西先生:都ok,唔著都可以。Mega Box呀,下午場呀。你真係幫我公開呼籲吓有無想睇啦,留我電話俾佢地喎。
我:得啦,我會在個blog度留你電話出唻囉。
西先生:頂你呀!你係咪想我死,想我電話費二萬六呀?
我:…………………(真的有人會打嗎?)……………….

現公開呼籲,誰想與這位仁兄去看呢?可電郵我。
(可自備流星鎚呀,牛肉刀呀之類,他不怕被人斬的.........)