Friday, October 08, 2010

與史泰龍同一下場.........

中午與西先生聊天,提到有一次,他上來我家找我媽針灸,後來我媽說針灸不夠啦,要電療哦。於是翻箱倒櫃,找來一部電療機(可想而知,要翻箱倒櫃地找,就是很久沒用過那機了)。我媽記性欠佳,忽然忘了怎用那機(抑或是有心整估西先生呢,就不得而知),只見她不停將Volume調到無限大,應該是Maximum了,但那機都沒有反應似的。然後他們才發覺,呀頂原來忘記插電掣,於是我媽就去把電掣插好,但請留意,電的volume是沒有調回最小喎(!)。想像到嗎?無錯!西先生當時被強力的電壓輾過,除了大聲的慘叫外,還是慘叫(據聞是整幢樓都聽到的)!相信無良的你妳你,還記得這件事吧?因為這事,一直佔據本站爆笑之事的頭三位。而每次,與他談起這事,我都不知為何地,會狂笑不停。

今天又重提這事。唉。

西先生猶記起那時的慘況,就開始呼冤/吐怨了。
我:你真係好慘囉。
西先生:無呀,唔慘呀,我個半邊身家下都不知幾肌肉發達。
我:好似Hulk咁?
西先生:係呀,只係半邊身囉。你試吓俾一百萬伏特電吓吖,我可以生還,都係奇蹟!
我(己開始狂笑了):咁其實個時你咩感覺架?
西先生:幾個字,係「從未如此震撼過」。
我:即係點呀?
西先生:就好似你有一個要好女朋友,大家己到談婚論嫁勒,你好愛佢,但有日你發覺,原來佢係一隻狗(!),咁你話係咪震!撼!
我(笑到已想死):………放過我,可以嗎?………
西先生:你有無睇「第一滴血續集」先?………
(我當時己笑到整個人伏在桌子上,不停流眼水了,好怕有同事突然進來,看到忘了形的我哦!)

西先生(繼續他的呼怨):咁「第一滴血續集」裡面,史泰龍去咗打越戰,後來俾人捉咗,做咗戰俘。咁d納粹黨要迫佢招供,於是就將佢縛喺一塊電板度,嗱,等我形容吓塊電板先,即係你瞓覺個d床板,但係無床褥既,只有好多彈簧,咁塊床板家下係直立既,史泰龍就被佢地縛喺上面。如果班軍人一開個電掣,成個軍營既電都會被扯過去塊電板度,咁你試諗吓,史泰龍係幾咁慘!佢一被電,就會『呀~~~~~~~呀~~~~~~~~』咁叫,仲有回音既!(說時,西先生即時扮了幾聲被電的大叫聲,當然是全套的,有埋回音)

我:……!!!!!…喂夠勒,放過我,唔該!……!!!!!…(其實當其時,我已笑到有點窒息的感覺了,我不明白這位仁兄,何以真能在公眾場所,如此地慘叫起來。若我是途人,會馬上拍打他的)
西先生:總之個結論係,史泰龍當時有被縛住,所以電佢時,佢無跳起。但我無被縛住,所以當時成個跳起咗!
我:!!!!!!!!!


臨掛線時,我跟他說,喂你不如拍張被電的表情,給我放在網上吧………嗯,他果然是扮嘢之王。