Tuesday, October 19, 2010

西先生的近況。

午飯時間好珍貴,飯後假如可以伏在桌子上眠一眠,簡直是至高無上的好享受。不過今天,我的午睡好時光,又被西先生擾亂了。

這位先生致電來的時候,鬼鬼竄竄的,我問你上了太空嗎?豈料他告訴我,又進了醫院(!)。

我:吓?!咩事呀?!(唉,這位先生近年常進出醫院,証明了古人的成語:財多身子弱,是堅的)
西先生:我要照腸呀。剛剛瀉到仆街呀。
我:你又腸胃有事要入醫院呀?
西先生:唔係,因為要照腸,所以要疴清晒d嘢先嘛。唉,本來佢俾咗兩桶瀉水我飲,但我見好似無乜料唻,就直接同護士講囉,點知佢馬上拎支金油條塞落我肛門!你知唔知咩唻架?!總之一塞落去,你就會瀉到仆街囉。
我:哇,男護士唻架?
西先生:女架,佢係咁偷睇我dodo囉。
我:哇!咁你家吓見點呀?
西先生:你試諗吓Rambo,一邊以噴射式咁疴d水出唻,一邊好似俾電喪電咁狂叫,係廁所喎,你覺得個畫面係點先?!
我:………(已笑到不能自己)………
西先生:哇頂呀,我係用最後一滴氣(他說是第一滴血的延續版)爬番病房打俾你囉。
我:最。後。的。第。一。滴。氣。!!!(狂笑不停,留晒眼淚那種)
西先生:我投先就係在廁所呀~~~~~呀~~~~~~呀~~~~~咁叫囉,簡直係鬼哭神嚎(他真的病房喪叫起來,我覺得整個病房的人都好慘,也認為他會被人圍沼)。
我:(深呼吸)喂,咪講咁多,咁又話31號打邊爐,你仲去唔去到架?(我還有人性嗎?!)
西先生(無奈):去囉咩事唧,邊吃邊疴囉。
我:………………………