Thursday, October 21, 2010

左鄰右里。

小小的補充是,那天去Upper House的cocktail,除了見到Vivian,也遇見了Alex。兩位都是我在LiftStyle的隔離鄰舍。無聊的對話,有以下的………

我:喂,你地想唔想一連三張相都係自己呀?(那個版頭好有問題,不能將三位作者的照片齊放在版頭來平分春色,誰post得多,就誰的照片最多)
Vivi:無可能囉。
Alex:係呀,點有可能。
我:唔得!我要突破常規,挑戰你地,嘗試吓一連三張相都係自己!
Vivi:咁你應該得,成日好得閒咁。(而她當時的樣子,完全顯示出:得得得,你自己試飽佢啦咁!)
Alex:係囉一日出四個entry,你完全唔駛挑戰,一定可以!
我:………………

我那兩位左鄰右里,完全知道我好得閒的樣子哦………………