Wednesday, May 14, 2008

對 話。

今午我一上線,V小姐已急不及待地告訴我地震的災情,已波及到西安。

v: 大雁塔被地震影響,出現裂縫
zz:我知 (因今早yoko己在短訊裡告訴我了,看來她們都很關心時事!)
zz: 我同事叫我唔好去呀, 佢話有餘震
v: CA 哥話驚驚, 我老公都有咁既意思叫我咪去, 但我諗無野掛去西安
zz: 你認為呢
v: CA 哥話最高 35 度, 最底 17 度, 好驚. 我會去囉, 都決定左囉, 我諗無乜野掛
zz: ........................西都話唔想去
v: 唔系呀? 咁點呀, 佢驚驚??!
zz: 唔去大雁塔可以嗎???
v: 當然啦
zz: 好怕囉
v: 唉
zz: 酒店check in 住低d可以嗎?? 咁如果決定去, 哩d可以做到就盡量做
v : 你都想唔去嗎
zz: 你知架, 我有咁多秘密, 我死左好大鑊
v: 屌!! 你為左咁?
zz: 係!!!!!!!!!
v: 你俾左 CA 哥先, 但 CA 哥都一起死喎
zz: 屌, 邊有時間呀
v: 我都死喎
zz: 而且佢一齊去, 都會一齊死啦, 咪係囉仆街
v: 咁唔去囉你驚驚
zz: 唉

我只是有點不明白,何解我們都像很燥火,很粗口。明明可以斯斯文文地對談,但就是要不停地在msn裡以對言對歭。