Wednesday, May 27, 2015

幾件日常小事。

illustrator : Joe Pearson

像我這種過馬路常常為追求效率而衝燈的人,大概有很多吧?(不過我只在過馬路時才講求效率)回想與D相識初時,因他是一個守規的人,過馬路一定要看燈示,那時我的內心不停疾呼好想死,常以助跑的姿勢意圖衝出馬路………

那天早上,等燈過馬路。鑑於我一個人,無須看人臉色,自不然又想追求效率了。左腳剛想踏出去,旁邊竟有個小童指著我大叫起來:「媽咪,有人想衝出馬路唔睇交通燈啊~~~~~!」(聲浪震天)我即時縮回腳,面都青埋,再回頭望望那個大約三歲到的小朋友。他媽媽的臉也是青的,明顯與我一樣都非常的尷尬。

嗯,那次我沒有衝燈過馬路。因為,當時好多人望着我。驚驚!

*****

有個小朋友自少接觸英文書看英文台,卻忽略了我國博大精深的中文,對此我深表遺憾。在補習中文的時段裡,有次我本想告訴他誰是月老,也想藉此講解一些月老的典故與傳奇給他知道,於是有了這段對話。

我:中國既月老係手執紅線,而佢既職責就好似外國果個呢……(一時間說不出愛神邱比特的名字)……手執弓箭果個呀。
對方:HAWKEYE?!
我:!!!(爆炸)
 
學習中文,真是一條漫漫的長路啊。

*****

我:究竟D五六十歲夫婦,點解仲做到愛架?都對咗幾十年,真係仲做到?
D:邊個話俾你知五六十歲仲做到愛架???
我:咩呀,果D老公又話『呵呵今晚又要返去同老婆交差勒!』,仲有D老婆打打吓麻將又話『哎呀我個老公昨晚幾勁呀,搞到我不知幾開心!』
D:吓?!你邊度聽返唻?
我:處境電視劇囉。
DWHAT?!
我:你咪理啦,總之係劇集裡面講既,但我唔知個劇名!
D:()*&*$##$%^&*)&%$@$^^(*()(激動到想打人)

##不過我真的看過這種劇喎,那些上了年紀的夫婦當然不會講到很露骨,不過他們話裡的意思就是有做囉。