Wednesday, November 07, 2018

開心樂園。


其實呢,每天在公司都好開心!因為我那些同事們都是奇芭,每天大家在逆境中振臂求存,久而久之,彼些簡直都心連心了。

其實呢每天都有超多賤爆的對話。但我真的好怕死,曾想過寫出來,等大家也可以一齊笑吓,不過一想到網絡世界的威力,馬上止步。

好吧,只寫些輕磅的吧。

*****

工程部某經理近來為了公司內部裝修的事情非常頭痕,不是小小痕那種,是完全想換過一個頭那種。今天又被老闆召喚,事後我問他喂你死得未?

經理(苦笑):邊有咁易?!
我:哇,你幾時變得咁茁壯成長?
經理:我意思係,為左佢死唔值得,我要頂住。
我:鬼唔望陣間搞多你一鑊。
經理:…………………………………………..

*****

老闆叫FM個亞頭開會,我騰雞地問喂有無嘢PRINT出唻架?老闆無文件在手我好無安全感喎(試過無印文件出來然後馬上被炸)(但其實那個會應該是天馬行空沒有文件跟身的)(但身為忍辱負重的打工仔,老闆叫你印你就印啦,於是我印了與會議無關的東西給他。他很滿意)。

FM亞頭:真係無嘢PRINT架,佢傾D嘢咁闊。
我:佢話傾FINANCE FACILITY D嘢喎。
FM亞頭:咁即係你同你老公講,要傾下屋企嘢,邊有重點架?!一係離婚囉。
我:……………………………………. (完全感受到他的壓力何其大)