Wednesday, January 07, 2009

不可不信緣 – 的一段對話 From v小姐 vs西。

以下文字,由v小姐輯錄而成。

我(劈頭第一句):恭喜你呀,終於收成正果啦,你知唔知點解呀?
西(似已知發生咩事咁):得啦,知啦,關果個水晶座事呀嗎,明哂嫁啦,你地唔洗又講。
我(已狂笑中):個水晶座系十幾號送俾你嫁,果時個水晶精靈已經跟住你嫁啦,到前幾日警長揀人升級時,精靈搞個個警長都鬼掩眼,所以就選你囉。(好似講到似層層咁喎)會加人工喎,成四十幾萬一個月嫁喎警長。仲唔請食飯?
西:咩姐,加幾百蚊嫁咋,雖然年年我都有人工加,但都系加幾百嫁咋。
我:咁你之前搵三十九萬九千幾蚊,加幾百後咪四十萬囉,仲唔請食飯?都系個水晶座發揮威力咋,我送左俾你後,我家下又加班到成八點喎!
西:咁我送返俾你啦。
我:每個水晶座對每一個人保護既緣份只有兩年,我兩年已過啦,俾返我都無用嫁,一送左俾你你就升級喎。你敢唔信緣嗎?(又講到似層層咁)
西:未知實嫁,有9乘機會得,都有1乘機會系升唔到嫁。
我:那,你今晚系水晶座前面奠d酒,咁佢實保佑一定升到!!試下啦,唔到你唔信嫁,好邪嫁有時。喂,你升到職後,你知唔知係呢個世界裡邊個系最最最開心呀?!?
西:得啦!明哂!我知~~~

西西里,真系衷心恭喜你升職成功呀!請食飯啦!

v 字


+++++

原來,亞西咁高人工架頂佢?!咁真係要請吃飯囉!!