Tuesday, January 23, 2018

日常小事。

近日拍檔好忙,因為是超級機密的公事,而且需要計數,所以我欲幫無從。嗯說到計數,由於有次我在計算的過程中出了錯,多了個零(!!),還直接拿給老闆簽。老闆看到那份文件,皺眉後說,好似多咗個零喎。我呢,向來對數字都不敏感,還自顧自說,「都差唔多唧」(究竟這是怎樣的員工??!)…………結果就以後也不用計數啦。
Uncle Ben

說回拍擋。鑑於壓力超標,近日她心浮氣燥不停爆粗。昨天我拿着杯咖啡問她,你知唔知PETERUNCLE講過咩?!

拍檔:吓?!(一頭黑人問號)

我:佢話,能力愈強,責任愈大。所以你忙係應該既。而PETER就係蜘蛛俠囉。

拍檔:X你!!


******

今天她又為了做零星小事而粗口婆上身,我又是喝着咖啡說,你仲記唔記得PETERUNCLE講咩呀?!

拍檔(激動大叫):夠勒收皮呀!!!!!!


#究竟一天要喝多少杯咖啡?
#但UNCLE BEN最後俾人捅死咗喎
#你是怎樣的人就會有怎樣的同事