Thursday, August 28, 2008

恐怖電影。

zz: http://www.cityline.com.hk/chi/movie/byMovieStep2.jsp?eventKey=48559 你想唔想睇?
亞豹: 唔呀!好驚呀依d戲!
zz: 陪我丫不如
亞豹: ...... 失眠喎會,好驚架
zz: 都係驚76分鐘唧,就咁啦,吃完飯去睇,素顏話勁恐怖
亞豹: 勁恐怖! 重去睇???我真係驚喎!
zz: ..唔怕,有我陪你
亞豹: 但我自己訓喎
zz: 都話無事咯,出左戲院就全唔記得啦,素顏話出到唻就唔再怕呀
亞豹: 係咪架,但出到唻夜晚喎,一係睇日頭!
zz: 都話唔怕咯
亞豹: ?_? 肯定好驚
zz: 無事架,你咪生人唔生膽!有我在嘛.okok?
亞豹: 有你在先驚
zz: 頂!!!你驚我又倒瀉可樂在你身上?
亞豹: 無錯!就係驚依樣!
zz: 得啦咁,唔買汽水入場囉咩事唧

註:有次與朋友去看恐怖電影,有一幕,其實勁無聊,是說死了的屍體忽然回魂,還會動。那是一個爛到不能再爛的gag,但因為現場音響實在凌厲,加上又有點始料不及,我整個被嚇到彈起(沒有誇張),手上的可樂,也隨著我的彈跳,有半罐倒在朋友身上。朋友十級的灰。而我,當時只懂傻笑。