Thursday, August 14, 2008

奧運熱。

我們朋友堆中,有位常被情困的先生,名字不便公開,我怕他又找我尋仇。

這幾天,我為了公事已十級煩燥,他大哥又常常在不對的時間致電我,唉。我明白我明白,所有被情所困的人,都會覺得自己是大晒的,所以我也盡量按捺自己的怒火,好言相勸。

對話如下:
多情先生:唉,怪,就只怪我長情,重感情,才會落得如此地步。
我(內心瘋狂燒炮仗,爆晒粗)(表面十級平靜):哦,我明白。但最重要,是你想不想分手,或如何走下去喎……咁咁咁………(別忘記我曾是自殺熱線的輔導員啊!這種扮演聆聽者+輔導者的角色,我絕對演得頭頭是道)
多情先生:最近的情況呢,是咁咁咁……(講足幾十分鐘)……(我愈聽愈火滾,頂,又是三幅被!)
我(終於按捺不住,唻料):不如咁啦,家下你整個程菲跳啦。你知唔知點解呀?
多情先生:吓?因為係B組動作,可以加0.5分?(頂丫佢又答到我喎)
我:無錯!如果咁有難度既動作你都能勝任,咁無野可以難到你啦,何況係亞X(他的女友)。拿拿聲去跳啦,去公園搵D類似平衡木唻跳啦。一係李小鵬既單吊大迴環都得,你快D去做啦!
多情先生:唓,咁不如我去挑戰菲比C,有菲比A、菲比B,仲有菲比C架。你三個好朋友丫嘛,我去挑戰菲比C先。(超賤,這段只有我們圍內的朋友才會明白吧)
我:你有無聽過「台上一分鐘,台下十年功」?什麼事情都要付出……(我還未說完,他又打斷我)
多情先生:我已好付出啦,點解佢地(歷任女友)咁對我丫?點解佢地咁仆街丫?點解先………
我:………咪講咁多,去程菲跳啦!