Thursday, March 29, 2018

搞搞震專員。


因為做運動的關係,平日都買了很多水果放在公司來補充體力。明天放長假啦,還有香蕉未吃完啊!!!怎辦好?!(明明下班去做運動,但我卻在吃太陽餅而忽略香蕉)

有辦法!一於送給同事啦。本想送給RECEPTIONIST,但她不在座位(已接近下班的鐘數),我就擅自放在她的手袋裡(!香蕉喎!)(大家一定要提防同事)。過了不久,她打內線給我:

K小姐:^*()__*^$%$#$^*()!!!隻蕉係咪你放我袋架?!(夾雜狂笑)

我:吓,咩事呀?!

K小姐:我本來以為自己今朝帶咗隻蕉唔記得食,但又諗諗吓無理由,我無理由會放在手袋!然後我去走去問XX(另一個同事),佢一口咬定實係你!(狂笑不停)

我:………………(馬上反省自己是否在公司已是臭名遠播的攪攪震專員)

不過同事說她現在減肥中,都好開心呀今晚有蕉食。

過了一陣,XX(一口咬定是我的那個同事)走來跟我說,我知實係你啦,仲有邊個會咁做唧?!(潛台詞是:哩間公司人人都咁正常,除咗你)