Thursday, January 09, 2020

日 常。

與友飯後閒聊,漫無天際地由雙伊戰爭扯到男女關係。提到某位男性朋友B先生。

我:佢都幾好吖,是正常女人心目中的好老公。又長情又唔滾。
(說完這番話,我又再想一想)
我補充:不過哩DSTANDARD囉,唔知點解現在長情又唔滾變到好矜貴咁。
友:係囉,明明係STANDARD,現在變左BONUS

ZZ觀點:
1)     可惜的是,這世上也有很多女人不正常,漠視所有傳統好老公。
2)     長情與唔滾當然是優點,不過有時長情好煩;唔滾也只因為欠缺魅力。
3)     在我的概念裡,好的男人是懂得尊重/包容/有風度/玩時可以很瘋狂。而好老公,應該多數都是悶人一個。
4)     我承認我不是一個正常女人。

*****

友:………………我覺得男人應該一眼關七,醒目D,警覺D
我:即係要做牧童,而唔係果群羊,咩咩叫咁一堆堆咁跟住前面?!(說時馬上模仿起那些羊,咩咩叫地衝前)
友(狂笑):係!(然後我個朋友馬上扮牧童吹口哨)

正常的人會跟正常的人交朋友,像我這種人,只會吸引到古怪又有點瘋狂的人來接近。