Monday, February 16, 2009

為愛而吃。

上週過得好安靜,因為自稱火車頭的thomas西先生,去了滑雪。於是,每天的午飯時間,我都非常愜意地,吃過午飯後,可以小休一會兒。要知道,這位仁兄的最大嗜好,是壓榨我寶貴的休息時間。

但好景不常,上週六他大哥一到港,奪命的追魂電話又到。今天他像往常一樣,中午時份致電我。我覺得呢,假如有天我死了,他會去找問米婆,然後取得我的聯絡方法後,直接打去陰間找我囉。

今天他找我的目的,是約我食飯。又說很久沒跟我們食飯,甚掛念我們云云。我們會信嗎?我邊應酬他,邊看報紙,忽然看到今天蘋果刊的一則食肆廣告,是「稻香」的「一蚊雞」。
我:喂,你估稻香個d一蚊雞係咪真架?會唔會去到又賣晒呢?
西:唔會,不過「豉油$90蚊一碟,薑葱$70一碟咋嘛,吃哩個雞又一定要連埋哩兩樣野先可以叫,先可以享有哩個優惠喎。」(他扮著女侍應的聲音,好賤!)
我:………(狂笑)………

西先生叫我致電V小姐,叫她週六一起出來晚飯。
我(致電V小姐):今個週六晚你有時間嗎?亞西西里叫我們一起去吃飯喎。
V小姐:21號?我不可以呀,我亞爸生日。
我:吓?亞西都唔係個日生日!(我好賤!)
V:……………

我再跟西先生稟報,說V小姐沒空啦,你放過我啦,下週再約好不好?他死都不肯罷休,又說不如叫一兩個網友出來啦(!),可以增加刺激度(!!),而且應該很有趣。但我的日常生活已很刺激,不需要從徵友中獲得了。他不肯掛線,一直要我約網友出來,又說可以當是聯誼。我想知道這位先生是否黐了線,互不相識地出來,若是我,都會感到好驚,何況是去見天下第一二大的狂人?
我:唉,你真係好煩,得啦,最多我寫上BLOG,睇下有無人想唻啦。係咪個樣要好似「波兒」咁架?(超賤!)
西:係呀,似「波兒」呀,「龍貓」咁啦,最好係宮崎駿筆下個D人物,但千祈唔好係靚個D主角喎。
我:………好啦咁,哩個星期六晚丫嘛,我即管寫出來啦,睇下有無人想唻啦。有我同你兩個大傻。
西:喂,你估有無人帶埋把刀出唻,一見我就捅呢?
我:唔駛問呀大哥?!總之我會同你劃清界線囉。


但其實,真的有人會想來嗎?西先生說,是四個人的約會,他與我,再叫兩個不認識(!)的網友出來。又,其實他想找女朋友(想穩定及結婚的女子最佳)。