Wednesday, June 02, 2010

與西對話。

與西先生閒聊的時間又到。

關於勇氣。
我:喂,你可否俾些少勇氣我呢?
西先生:你要d勇氣唻做咩先?
我:你咪理啦,求其咆哮幾聲,當俾左我勇氣先啦。
西先生:嗱,我俾你唔係問題,但我一定要知你諗住做咩先。你諗住入去捅你老闆幾刀,同埋刺殺林肯係兩種勇氣唻噃。
我:林!肯!?(不是已故的總統嗎?)

+++++

關於生計。
我:死啦,以後我要吃垃圾啦,你點幫我先?
西先生:咁我去執垃圾俾你吃囉!
我:吓?!
西先生:咁仲唔算幫你呀?!
我:又岩。
西先生:你老闆有無送個H264俾你呀?(註:現在那個山茶花包包,已由2.55轉化成任何的字組)
我:無喎,我想要H5N2囉。

+++++

西先生進了急症室,據聞是手臂的韌帶斷了(!)。
我:搞咩唻呀你?
西先生:我唔知呀,總之我家下好痛囉。在急症室等左好耐,又無人理我。
我:房小姐呢?佢係咪唻梗搵你呀?
西先生(好洩氣):唉,佢話要搵吃,唔得閒唻喎!
我:咁灰?!唉。咁你要引起醫務人員注意,你家下唯有跳part霹靂舞先,即係個背脊貼住個地面不停咁轉呀,你明我意思嘛?咁又唔會傷到隻手,又會大把人想衝埋你度囉。
西先生:我知邊種,但我會唻個鯉魚反身囉。
我:………………