Saturday, May 03, 2008

PIZZA人生。

我有點懷念那些下了班後,可以漫無目的,浪擲光陰的好日子。看書/看電影/與誰誰誰去吃飯/逛街/散步/吃雪糕......無論做什麼都好,總之都是輕輕鬆鬆的。今年轉了新工作後,下班往往已累得想死,加上自由工作的時間緊湊,根本不容我有心思/時間去做其它。

有時累極上床,也睡不著,或者長期都在繃緊的狀態下,睡在床上也不會放鬆。往好處想,就當減肥吧,長期活在精神壓力下,人怎會胖?但我還有需要減嗎?都變人乾了。

+++++

下週一,約了朋友們吃飯。常做聯絡人的V小姐近來好忙,我在電話中,大聲跟西先生咆哮,"次次都我們約,這次你搞啦"。接著,換來如此的對話。
西:我搞無問題,但你地想吃咩先?你知你班大帝幾咁煩啦。
我:我無所謂架,隨便。
西:咁去小肥羊打邊爐啦!
我:哇,家下幾多度呀?三十度去打邊爐?!死架你。而且好大陣味架喎,我又唔鍾意吃羊。
西:咁吃橋底辣蟹囉。
我:好熱氣架喎,BB(才俊)實唔肯。
西:頂!咁吃pizza啦,一於Pizza Hut啦,唔駛煩。
我:都好,你知我鍾意吃薄餅,但亞V話唔去Pizza Hut,佢要去意粉屋喎。
西:我知你鍾意吃pizza呀,你吃咩都要叫pizza味架嘛,pizza飯啦,pizza味奶茶啦,pizza狀乳豬啦,pizza曲奇餅啦......(一直不停地數下去)
我:係呀係呀,我仲會用薄餅味既洗頭水同埋護膚露呀,而且仲有Pizza味香水。又會將塊面,化到成個pizza咁。
西:係呀,咁先係你既"PIZZA人生"!
我:......(大笑中)......

結果,下週一,是否真去吃薄餅呢?