Thursday, May 20, 2010

公司。生活。日常。

現在公司的同事,看見無聊的我,也會配合一番。例如,也會大叫一聲,「喂~~~」(高八度)。我有時會冷冷地反問,「黐線架?咩事呀?!」當同事一臉愕然的時候,我就會狂笑一番。唉。

+++++
另一位秘書小姐走過來問,喂你中午想吃什麼呀?(多數叫外賣)
我:冬蔭公米線啦。
秘書小姐:加咩呀?
我:雞翼啦,呀都係唔好,豬頸肉啦。
秘書小姐:咁你實死!你知唔知d激素全由條頸打落去架?
我(震驚中!):!!!!!

+++++
有時候忙,明明想去洗手間,但還是隔了半小時才可以去。而又往往預備去洗手間的同時,忽然大量工作湧現,於是只好把準備去洗手間替換的衛生護墊隨便一放(!),埋頭再工作。那個「隨便一放」,可以是桌子上,也可能放在櫃子頂。有一次,女同事經過,看到那護墊,不懷好意地說:哩位同事,你立亂將d咁野周圍放有無搞錯呀!然後我就想,呀如果老闆看到會點呢?護墊那麼輕盈不夠勁,一於放塊巨型夜安衛生巾在桌面上先夠震撼!

+++++
今早西先生致電我,因為正在談電話,故此沒有接聽。午飯時間他又再致電我。
西先生(十分懊惱的聲音):你做咩唔聽電話呀?我今早打俾你,係叫你救命架你知唔知呀?
我:吓?!
西先生:有急事呀今朝搵你,成日唔聽我電話!
我(正與同事午飯中,明顯不耐煩中):咩事呀大哥?!
西先生:你有無關心過我呀?!
我:得!你講!咩事?!
西先生(鼓起最大勇氣的聲音):今日落大雨,我無帶遮呀!等你救命架嘛!
我:!!!#$%^&()_%&^&()_@#$%^&!!!
西先生:我俾大水沖咗去斯里蘭卡呀!
我:哇,咁家下係咪collect call唻架?!
西先生:仆街啦你。

如是者,約了今晚吃飯,再無聊過。