Friday, March 12, 2010

埃及燒烤之夜。

話說四月會舉辦一個燒烤大會,來慶祝V小姐與西先生的生日。我提議說,喂,只燒烤好悶喎!不如想點新意啦,來個什麼「乜乜之夜」都好呀。

西先生:咁你想點吖,有咩提議呢?
我:不如就叫「埃及燒烤之夜」啦。(不要問為什麼,我當時腦海裡浮現出金字埃,所以想到埃及)
西先生:咁你有咩心水造型先?
我:我?!勁咯,我咪「埃及蛇后」囉,仲會帶埋我條「埃及妖蛇」一齊唻。即係呢,我一吹簫,條蛇會由個桶度升上唻個種!極盡科幻之能事。
西先生:你條蛇,唔係就係亞V呀?!
我:無錯!就係佢。佢會由個紅油桶度標出唻。
西先生:…………………………………………
我(忽然醒覺):呀唔係喎,紅油桶運送好困難喎,佢由個燒烤爐升上唻啦。
西先生:由個燒到紅晒既爐度,標上唻?
我:咁你唔好衰,佢會死架!唔駛太大火個D都OK既。咁你又會扮咩先?又話自己係咩「潮流教父達人」,你唔係未諗自己咩造型呀?!
西先生:咩呀,我一早諗咗啦,我係「埃及亞凡達」囉!
我(喪笑中):勁喎!………咁到時邊個做評審,睇下邊個最搶鏡先?
西先生:我係主角嘛,梗係由我做評判啦。
我:你係法老西?!
西先生(好自豪):係!無錯,我係至高無上既「法老西」!

+++++

我們的友,鼠小姐剛電髮不久,只賤的西先生就說,她的髮型像貴婦狗。又叫她「貴婦鼠」。今天呢,我們為了這個花名,又再賤口起來………

西先生:吠吠吠~~~吠吠吠~~~~吠吠吠~~~~(以聖誕歌的旋律,哼起來)
我:吠吠吠~~~吠吠吠~~~吠吠吠~~~(不其然也跟著唱起來)(是出奇地合拍喎) 喂,好勁呀我地,仲勁過張崇基張崇德囉,我地都可以去紅館開演唱會喎。
西先生(好興奮):係呀,我地係「貴婦鼠二重奏合唱團」!
我(狂笑):不過一開始都係唔好去紅館,我地要謙虛D,去新伊館開先。
西先生:係咪去完新伊館,跟住就去伊利莎白醫院呀?
我:梗係啦,仲唔俾人打到爆缸呀?!
西先生:吠吠吠~~~吠吠吠~~~~吠吠吠~~~~
我:吠吠吠~~~吠吠吠~~~吠吠吠~~~(大家又開始唱起來………)

+++++

今天的胡鬧完畢。謝謝。