Sunday, July 06, 2008

凡事總有因由?

警告:以下內容,閱後可能引致個別人士不安,敬希注意。

為什麼自稱火車頭的thomas西先生,條件不錯,樣子也算正常,但三十幾歲人,卻還未遇到真愛呢?

原來,是有原因的。






據聞,

因為

是個




徒(!!!),
所以一直找不到女朋友。

(以上資料,由嗜好穿古裝的V小姐提供)

+++++

怎會這樣的呢?我認識的西先生,一向好正常喎。但V小姐一口咬定,說他是個性變態。就因為如此,所以一直沒有一個女朋友,能與他同偕白首下去。我一聽,大驚,再問下去。
我:何解你會有此想法先?
V:佢幾十歲人都無女友喎,你覺唔覺有問題先?
我:咁又係,但未必係因為佢性變態唧。
V:肯定佢係性變態呀,皮鞭呀,SM呀,滴爉呀全部玩齊呀!
我:咁會唔會仲有D更過份既呢?例如迫人吃炸左既大便,仲要外層包左雞蛋,而且用刀叉吃喎。
V:……………………………………………

古裝的V小姐說,假如誰不怕性變態的西先生,即管電郵照片來,由她來當媒人(!)。

一切與我無關的。