Friday, July 04, 2008

一家人。

世上有好些話,聽了後,讓你目瞪口呆,不懂反應。

家人:喂,你知不知道世上最恐怖的事情是什麼?
我:吓?!(未來得及反應)(本來我想答:有好多喎,被吸血彊屍咬頸啦,在異地唔見左證件同銀包啦,見到老闆同情婦一齊又俾佢見到我見到佢啦………)
家人:係你做家務呀!
我:!!!!!!!!!!

我媽看見我不停吃零食,就問,你一個月粗略估計用多少錢買零食呀?
我:沒計算過喎。
家人:你下次想買零食時,將d錢儲起佢俾我啦,等我買多條魚唻蒸好過。
我:吓?無錢開飯咩家下?你一餐要吃十條魚呀?
家人:你知道這條烏頭多少錢一條嗎?(手指著餐桌上的魚)才三十元呀!上次跟你去泰國菜館,一條烏頭百多元,你真是吃野唔知價呀你………(又講?天啊!!)
我:得得得,我唔再吃零食,俾晒d錢你。

我媽在電話中跟我說,喂,你拿點胃藥給我呀。
我:咩事呀?
家人:胃痛囉我,胃發炎呀,壓力大呀。
我:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(我猜,我媽是因為忙於做家務,所以感到壓力大囉)(還是因為我幫手做家務,她才壓力大呢?)