Thursday, October 27, 2022

公司二三事。


之前有同事的女兒在STARBUCKS做暑假工,於是同事日日都拎STARBUCKS既蛋糕呀/三文治呀/沙律呀/TART/捲餅呀/乳酪呀之類返唻俾我哋。雖是隔了一夜,不過同事們的腸胃百毒不侵,所以很受歡迎。

我係無乜點食既!因為沙律/三文治這些東西,隔夜喎!你知我會痾幾耐嗎??

現在呢,有同事的孫仔去了麥記做,然後每天早上我都會在公司的茶水間見到大袋老麥的食物………….蘋果批廿個(!)一大桶炸雞(!!)有時還有FULL SET早餐幾盒。我並非自覺矜貴不食隔夜食物,而且非常欣賞這種惜食的做法,不過作為腸胃欠佳的人,一旦觸及新鮮度的底線,我體內的肚瀉紅燈會馬上作響,Dangerous!! Dangerous!!。就是這樣。